Veel gestelde vragen

Product ruilen?
Wilt je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met contact@tuttocalabrese.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het originele product.

 

Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij versturen je bestelling in Nederland via PostNL. Na verzending ontvang je automatisch een email met daarin het track&tracenummer van het pakket, zodat je de status van je bestelling online kan volgen. Je kunt je bestelling ook volgen via je account op onze website. Ga daarvoor naar je account en vervolgens naar je ‘Bestellingen’, of ga direct naar je bestelstatus. Daarna kun je de details van je bestelling bekijken.

In het buitenland worden de pakketten door de partners van PostNL bezorgd.

Wanneer worden mijn bestelde producten bezorgd?
We proberen er voor te zorgen je bestelling in Nederland binnen twee werkdagen op het door jou opgegeven adres te laten bezorgen. In andere landen kan dat iets langer duren. Zie hiervoor onze pagina ‘Online bestellen, Levering en Verzendkosten’.
Wat als een product niet op voorraad is?
Onze webwinkel is zo ingesteld dat producten die niet op voorraad zijn ook niet besteld kunnen worden. Mocht een bepaald product onverwacht toch niet op voorraad zijn, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat wij je bestelling hebben verzonden ontvang je een track&trace-nummer waarmee je je bestelling kunt volgen bij PostNL.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt alle betaalmethodes, die je bij ons kunt gebruiken, vinden op de pagina ‘Betaalmethodes’.
Wat zijn de bankgegevens van TuttoCalabrese?
KNAB Bank
IBAN: NL41KNAB0256898332
SWIFT code: KNABNL2H
t.n.v. TuttoCalabrese
Is het elektronisch betalen veilig?
Wij maken gebruik van een beveiligde internetverbinding waardoor uw gegevens worden versleuteld en niet zichtbaar zijn voor anderen. Mollie is de door ons gekozen partner voor online betalingen en je betalingen aan TuttoCalabrese worden door hen verwerkt. Je kunt je betalingen ook bij hen controleren. Mollie heeft een jarenlange ervaring met online betalen en verzorgt de afhandeling van betalingen voor vele webwinkels. Mollie neemt veiligheid zeer serieus en legt zichzelf de hoogste veiligheidseisen op.
Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW en verzendkosten?
De vermelde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
Kan ik mijn bestellingen ook telefonisch of via e-mail doen?
Je kunt onze producten ook telefonisch of per e-mail bestellen. Wij zullen dan de bestelling voor je invoeren. Als betalingsmethode kunnen wij dan echter alleen alleen “overboeking” aanbieden, of “contant betalen” (als je de bestelling zelf op komt halen).
Ik kan een typisch Calabrees product niet vinden
Voor het geval er typische producten uit Calabrië zijn, die je niet op onze pagina’s vindt, dan kun je ons altijd een vraag stellen. We houden niet alle producten op voorraad, maar kunnen je wel vertellen of we snel aan een product kunnen komen. En ook als een product niet bij één van onze leveranciers direct verkrijgbaar is, kunnen we via al onze contacten in de regio meestal toch aan die producten komen. Dat kan dan wel iets langer duren, omdat we dan met een nieuwe leverancier contact moeten maken.
Sturen jullie ook producten naar het buitenland?
Wij versturen onze producten ook naar het buitenland. Je kunt bij het afrekenen zelf selecteren, waar de producten naar toe gestuurd moeten worden. Zie hiervoor ook onze pagina ‘Online bestellen, levering en verzendkosten’.
Kan ik ook voor iemand anders bestellen?
Je kunt bij het afrekenen zelf selecteren, waar de producten naar toe gestuurd moeten worden. Dat kan je dus ook voor iemand anders doen.
Waar vind ik de contactgegevens van jullie webwinkel?
Je kunt onze contactgegevens onder aan elke pagina op deze site vinden, of op onze pagina ‘Contact’.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geplaatst?
Zodra een bestelling is ingevoerd krijg je binnen enkele minuten een bevestiging via email. Mocht dit niet het geval zijn dan is het mogelijk het door jou opgegeven e-mailadres niet geheel correct is, of wellicht is de email in je spam inbox terecht gekomen. Neem in beide gevallen contact met ons op via contact@tuttocalabrese.nl of bel 06 14266510.

Veel gestelde vragen

Product ruilen?
Wilt je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met contact@tuttocalabrese.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het originele product.

 

Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij versturen je bestelling in Nederland via PostNL. Na verzending ontvang je automatisch een email met daarin het track&tracenummer van het pakket, zodat je de status van je bestelling online kan volgen. Je kunt je bestelling ook volgen via je account op onze website. Ga daarvoor naar je account en vervolgens naar je ‘Bestellingen’, of ga direct naar je bestelstatus. Daarna kun je de details van je bestelling bekijken.

In het buitenland worden de pakketten door de partners van PostNL bezorgd.

Wanneer worden mijn bestelde producten bezorgd?
We proberen er voor te zorgen je bestelling in Nederland binnen twee werkdagen op het door jou opgegeven adres te laten bezorgen. In andere landen kan dat iets langer duren. Zie hiervoor onze pagina ‘Online bestellen, Levering en Verzendkosten’.
Wat als een product niet op voorraad is?
Onze webwinkel is zo ingesteld dat producten die niet op voorraad zijn ook niet besteld kunnen worden. Mocht een bepaald product onverwacht toch niet op voorraad zijn, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat wij je bestelling hebben verzonden ontvang je een track&trace-nummer waarmee je je bestelling kunt volgen bij PostNL.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt alle betaalmethodes, die je bij ons kunt gebruiken, vinden op de pagina ‘Betaalmethodes’.
Wat zijn de bankgegevens van TuttoCalabrese?
KNAB Bank
IBAN: NL41KNAB0256898332
SWIFT code: KNABNL2H
t.n.v. TuttoCalabrese
Is het elektronisch betalen veilig?
Wij maken gebruik van een beveiligde internetverbinding waardoor uw gegevens worden versleuteld en niet zichtbaar zijn voor anderen. Mollie is de door ons gekozen partner voor online betalingen en je betalingen aan TuttoCalabrese worden door hen verwerkt. Je kunt je betalingen ook bij hen controleren. Mollie heeft een jarenlange ervaring met online betalen en verzorgt de afhandeling van betalingen voor vele webwinkels. Mollie neemt veiligheid zeer serieus en legt zichzelf de hoogste veiligheidseisen op.
Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW en verzendkosten?
De vermelde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
Kan ik mijn bestellingen ook telefonisch of via e-mail doen?
Je kunt onze producten ook telefonisch of per e-mail bestellen. Wij zullen dan de bestelling voor je invoeren. Als betalingsmethode kunnen wij dan echter alleen alleen “overboeking” aanbieden, of “contant betalen” (als je de bestelling zelf op komt halen).
Ik kan een typisch Calabrees product niet vinden
Voor het geval er typische producten uit Calabrië zijn, die je niet op onze pagina’s vindt, dan kun je ons altijd een vraag stellen. We houden niet alle producten op voorraad, maar kunnen je wel vertellen of we snel aan een product kunnen komen. En ook als een product niet bij één van onze leveranciers direct verkrijgbaar is, kunnen we via al onze contacten in de regio meestal toch aan die producten komen. Dat kan dan wel iets langer duren, omdat we dan met een nieuwe leverancier contact moeten maken.
Sturen jullie ook producten naar het buitenland?
Wij versturen onze producten ook naar het buitenland. Je kunt bij het afrekenen zelf selecteren, waar de producten naar toe gestuurd moeten worden. Zie hiervoor ook onze pagina ‘Online bestellen, levering en verzendkosten’.
Kan ik ook voor iemand anders bestellen?
Je kunt bij het afrekenen zelf selecteren, waar de producten naar toe gestuurd moeten worden. Dat kan je dus ook voor iemand anders doen.
Waar vind ik de contactgegevens van jullie webwinkel?
Je kunt onze contactgegevens onder aan elke pagina op deze site vinden, of op onze pagina ‘Contact’.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geplaatst?
Zodra een bestelling is ingevoerd krijg je binnen enkele minuten een bevestiging via email. Mocht dit niet het geval zijn dan is het mogelijk het door jou opgegeven e-mailadres niet geheel correct is, of wellicht is de email in je spam inbox terecht gekomen. Neem in beide gevallen contact met ons op via contact@tuttocalabrese.nl of bel 06 14266510.

Pin It on Pinterest